ביג בן מתנות במיתוג אישי | ביג בן הדפסה על מוצרים
טל. 052-5852085
(הודעות SMS או ווטסאפ אינן פעילות)
בין 7:00 ל- 17:00

כתובת מייל למשלוח תמונות, הקדשות והודעות:
 
bigben.gifts@gmail.com  

קישור לג'מבו מייל למשלוח קבצים גדולים


פקס 077-4600134
דואר: ת.ד. 3487 חולון 5813302


 
איך מזמינים?
1. עושים הזמנה על-פי ההנחיות בדף המוצר.
2. תמונה / תמונות (וכיתוב) שולחים במייל או בג'מבו מייל.
3. במייל חוזר תקבלו סקיצה גרפית לאישור.
4. רק לאחר אישור הסקיצה תתבקשו ליצור קשר טלפוני ולשלם. 
5. אמצעי תשלום (תשלום בכרטיס אשראי מתבצע בטלפון בלבד):
כל הדרכים לשלם לביג בן מתנות: ישראכרט, מסטר קארד,
6. לאחר קבלת התשלום אנו מדפיסים את המוצר עצמו.

דף הבית >> מידע למתחתנים >> ספקים ונותני שרות >> בחירת אולם אירועים
 
 

מה שרציתם לדעת לפני שאתם מחליטים איפה לערוך את האירוע
 
 
כמות אורחים
 
בראש וראשונה יש לקבוע את כמות המוזמנים הצפויה, ועל כן מומלץ להכין רשימת מוזמנים בסיסית, שתכלול את המוזמנים* של הכלה והוריה, החתן והוריו וכמובן – של שניהם יחד.
 
 
 
*טיפ קטנטן - במידה שאתם מוגבלים בתקציב וסומכים על כספי המתנות שיכסו חלק ניכר מהוצאות האירוח , לא מומלץ להזמין אורחים מהעבר הרחוק או אנשים שאין לכם קשר קרוב איתם (שכנים של דודה, חבר מבית ספר יסודי וכדומה). 
 
 
 
תאריכים
 
כמו כן כדאי כבר להחליט על יום, תקופה ועל עונה.
בעת קביעת תאריכים – מומלץ לקחת בחשבון כמה תאריכים אופציונאליים. כמובן, שאת קביעת התאריכים יש לעשות מול לוח שנה הכולל גם את הלוח העברי. יש לקחת בחשבון את התאריכים האסורים לחתונה
עוד, מומלץ לבדוק אם בתאריך הרצוי לכם אין אירוע משמעותי לקהל (משחק ספורט חשוב כלשהו, תחרות וכדומה).
 
ל- 2 הפרמטרים הנ"ל יש גם השפעה על המחיר:
  • ככל שכמות המוזמנים גדולה יותר, כך יורד המחיר הממוצע למנה.
  • חתונת חורף זולה יותר מחתונת קיץ.
  • הימים המבוקשים ביותר הם חמישי ושלישי, בהתאמה, ועל כן יקרים יותר.
  • תאריכים "יפים" (10.10.10, לדוגמא) מבוקשים יותר ועל כן מומלץ לשריין אותם מבעוד מועד.
  • קביעת כמה מועדים תעזור לכם במו"מ על המחיר. אם אתם "נעולים" על תאריך מסויים, האולם יכול לנצל זאת ולהתבצר בעמדתו לגבי המחיר.
 
 
בחירת המקום
לאחר שאתם יודעים, פחות או יותר, כמה אורחים תרצו להזמין ומתי אתם רוצים לערוך את החתונה, הגיע שלב חיפוש המקום.
אם אתם כבר מכירים את המקום מאירועים קודמים, כדאי להתקשר ולתאם פגישת היכרות. אם אינכם מכירים את המקום, אך שמעתם עליו ואתם רוצים רק להתרשם תוכלו לבוא מבלי לתאם, אך אתם "מסתכנים" בביקור נוסף, במידה שהמקום עונה על ציפיותיכם. בכל מקרה, מומלץ לוודא שיש במקום אירוע באותו ערב, שכן אתם עלולים למצוא את עצמכם במקום סגור. הזמן הטוב ביותר הוא אחר-הצהרים המאוחרות או שעות הערב המוקדמות, לאחר שהשולחנות כבר ערוכים ולפני תחילת האירוע. הגעה בשעה מוקדמת יותר, כשכל הכסאות עדיין על השולחנות תשאיר בעיניכם רושם פחות טוב.
  • דבר ראשון יש להתאים את כמות האורחים למקום. לא תרצו לקחת מקום גדול מדי לכמות קטנה של אנשים וכמובן שגם לא תרצו לקחת מקום קטן שלא יכיל את כל האורחים שלכם.
  • דבר שני – המקום צריך להתאים לעונת השנה. ברור, שחתונה בגן אירועים לא מומלץ לערוך בחורף, אלא אם המקום ערוך לכך (אבל אז החתונה לא תהיה בגן, תחת כיפת השמים).
  • דבר שלישי – לקבוע מיקום גיאוגרפי. רצוי שהמקום לא יהיה מרוחק מדי ממקום מגוריכם וממקום הגעת רוב האורחים שלכם. במידה שהמשפחות והאורחים באים מ- 2 קצות הארץ – כדאי לקבוע באמצע הדרך.
  • מומלץ לראות 4-5 מקומות, לפני שמחליטים. כדאי לבקש המלצות/הצעות מחברים או בפורומים באינטרנט וכמובן, אם אתם מכירים מקומות מאירועים שנכחתם בהם, זה עשוי לעזור בהחלטה.
  • במידה והמקום גדול מאד ויכול להכיל כמות גדולה של אנשים. לדוגמא, המקום שבחרתם יכול להכיל עד 600 אורחים, אבל לכם יש רק 300 אורחים, תבקשו לראות את חתונה בסגנון הזה. אם האולם לא מקים מחיצות, בדרך כזו או אחרת, המקום יכול להיראות ריק מדי ולהשרות אווירה כאילו הרבה מוזמנים לא הגיעו. לא נעים.
  • לפני שאתם הולכים לראות את האולם או גן האירועים, תאמו את ביקורכם מראש. אם אין לכם מידע מוקדם לגבי גודלו של האולם, מומלץ לוודא כבר בשיחת הטלפון הראשונה אם גודל האולם מתאים לכמות האורחים שלכם.
  • אם ראיתם מקום אחד או שנים שמאד מצאו חן בעיניכם – מומלץ לבקר בו בעת שנערך אירוע, לפני שחותמים על החוזה. אם אתם חושבים שביקור אחד לא הספיק, כדאי לחזור שוב.
  • בעת הביקורים באירועים הנערכים במקום שימו לב לכל הפרטים: הניראות של המקום, הניקיון והסדר לאורך כל הערב, ניקיון חדרי השירותים, הנכונות של אנשי הצוות לתת מענה לאורחים ואפילו חיוכי אנשי הצוות.
    אם האולם אחראי גם על הארוחה (ולא קייטרינג חיצוני) – בדקו שכל המנות יוצאות יחד, במקרה של הגשה לשולחנות, ושלא נוצר מצב בו חלק מהאורחים באותו שולחן כבר סיימו לאכול, בעוד האחרים עדיין לא קיבלו את הזמנתם.
    בדקו אם המלצרים מפנים בקבוקים ריקים וכלים ריקים ומלוכלכים וקשובים לבקשות האורחים.
    חשוב להשאר עד סיום הארוחה ולבדוק אם המלצרים ממהרים לפנות את השולחנות בסוף הערב, בטרם הסתיים האירוע ובעוד האורחים יושבים ליד השולחן. לאחר סיום הארוחה עליהם להשאיר על השולחן את הכוסות ובקבוקי השתיה המלאים. ישנם מקומות בהם מאלצים את המלצרים לפנות את כל הכלים, כולל הכוסות, למרות שישנם עוד אנשים ליד השולחן. הקפידו שזה לא יקרה לכם. לא נעים לתת לאורחים תחושה שמגרשים אותם.
    במקרה של מזנונים – בדקו אם יש מספיק עמדות ומספיק אוכל בכל העמדות, אם אין עיכוב במילוי חוזר, האם יש מספיק מלצרים/מגישים ואם החיוך אדיב וחייכני.
  • חשוב שתהיה לכם כימיה עם אנשי המקום. חשוב שיהיו אנשים ישרים והגונים ובעלי מודעות גבוהה לשירות. אם אתם חשים שאנשי המכירות/המנהלים חסרי סבלנות אתכם כדאי לברוח מהמקום. בעבור הכסף שאתם משלמים אתם זכאים לקבל גם שירות  טוב.
 
מה צריך לדעת לפני שחותמים על ההסכם עם האולם/גן אירועים?
  • רשיון עסק: לפני כל משא ומתן – יש לבדוק אם למקום יש רשיון עסק בתוקף או שהוא בהליכים לקבלת רשיון (רשיון זמני).
    גם אם המקום מאד מצא חן בעיניכם, לא כדאי לחתום על החוזה ללא הרישיון. כבר קרו מקרים שבהם בעלי אירוע גילו שהרסו להם את המקום כמה ימים לפני האירוע. לא נעים וכן נורא.
    משרד הפנים מפרסם רשימת גני אירועים ששללו מהם את הרשיון לערוך אירועים. הרשימה מתעדכנת מדי פעם. בנוסף, ניתן לבדוק בועדה לתכנון ובנייה ברשות המקומית בה נמצא הגן/אולם. מעבר לכך, רשיון עסק מבטיח שיש לו גם אישורים מתאימים של כל הרשויות: משרד הבריאות, כיבוי אש וכד'.
  • תעודת כשרות: תנאי של הרבנות לאשר נישואין במקום הוא קיומה של תעודת כשרות בתוקף.
  • ביטוח צד ג': לוודא שיש לאולם ביטוח צד ג' לכמות האורחים שלכם.
  • כמות המוזמנים: מאחר שהרשימה שהכנתם היא בסיסית, עליכם לדעת מתי אתם נדרשים לעדכן את כמות האורחים, מבלי שהדבר יפגע בסיכומים ביניכם. כמובן, שלא תוכלו להגזים בשינוי משמעותי של כמות המוזמנים. כך לדוגמא: לא כדאי להזמין מקום ל- 600 איש ואחר כך להחליט שיבוא 400, או ההיפך.
    שימו לב, האולם דורש שתתחייבו על כמות מינימום ועל פיה גם נקבע המחיר. כאמור, ככל שכמות המינימום גבוהה יותר, כך יורד המחיר למנה.
    כמו כן, בקשו לדעת כמה ימים לפני האירוע עליכם להעביר את הכמות הסופית של האורחים. בדרך כלל, המקום שומר 10% מקומות רזרביים.
    כדאי לקחת בחשבון שמגיעים רק כ- 75%-80% מהמוזמנים.
    בבוא העת לדווח לאולם על כמות האנשים שאישרו הגעתם לאחר שעשו בעבורכם וידוא הגעה, (
    ראו סעיף וידוא הגעה, במאמר טיפים לארגון חתונה).
  • חתונה בעונת מעבר: אם בחרתם להתחתן בגן אירועים בעונת מעבר (אביב, סתיו) – כדאי לוודא שהמקום נערך מראש למקרה של שינוי פתאומי במזג האוויר.
  • מחיר המנה ותכולתה: על-פי-רוב תקבלו תפריט ובו מגוון מנות לבחירה. במידה שאתם רוצים שינוי - בררו כמה יעלה לכם להוסיף פריטים לארוחה הבסיסית. כמו כן, אם המחיר כולל משקאות ואיזה.
    כדאי לוודא שהמחיר שקיבלתם כבר כולל את המע"מ.
  • מנות מיוחדות: במידה וידוע לכם על אורחים שדורשים תפריט מיוחד (צמחוני / הכשר בד"צ / נטול מלח וכד') – בררו עם האולם על אפשרות כזאת וכן את מחירה, לעומת מחיר מנה רגילה.
    אל תשכחו להזמין מנות כאלה, לאחר בחירת התפריט.
  • בר משקאות: בדרך כלל המקום נותן משקאות אלכוהוליים תוצרת הארץ בלבד. בררו כמה יעלה לשדרג את הבר במשקאות תוצרת חוץ.
    במידת הצורך, קבלו אישור להביא תוספות באופן עצמאי.
  • עמדות מזנונים: במקרה של הגשת "בופה", בררו כמה עמדות יהיו באירוע. לא משנה כמה עמדות הגשה מציעים לכם – תמיד בקשו עוד עמדה. כמה שיש יותר עמדות – כך ישנם פחות אנשים בתור שעומדים פחות זמן.
  • מלצרים: בדקו כמה שולחנות יש לכל מלצר, במקרה של הגשה לשולחן. בדרך כלל, שולחן אחד או שניים של 10 מקומות למלצר. תוספת מלצרים כרוכה בתשלום, אך זה כמובן נתון למו"מ.
  • הגברה ותאורה: בדקו מה האולם מציע ואם כלולים במחיר. במידה שלא – מהי התוספת, אם אפשרית דרכם (לעתים, משתלם יותר לשכור בנפרד חברה חיצונית). ישנם מקרים בהם נדרש התקליטן להשתמש בציוד שבאולם. לעתים ההוצאות חלות עליכם ולעתים על התקליטן, על כן חשוב לדעת זאת מראש, על מנת שלא יווצר מצב בו גם האולם וגם התקליטן מחייבים אתכם בעבור ההגברה.
  • גנרטור: האם יש לאולם גנרטור לגיבוי במקרה של הפסקת חשמל? אם כן למה הוא מספיק ולכמה זמן? חשוב שיספיק לפחות לתאורת האולם ולמערכת ההגברה וכן למטבח.
  • עיצוב אולם, עיצוב שולחנות: מהו העיצוב הבסיסי שהאולם מציע. במידת הצורך, האם שדרוג העיצוב יכול להתבצע על-ידי אנשים מטעמכם או על-ידי נציגי האולם ובאיזה מחיר. (לא כל אולם מאפשר למעצבים חיצוניים לשדרג את העיצוב).
  • צבעים: מהם צבעי המפות / המפיות שהאולם מציע במסגרת העיצוב הבסיסי ובמסגרת השדרוג. ישנם מקומות המצעים צבע אחד או שניים ושינוי כרוך בתוספת תשלום.
  • מקרן / מסכים: אם ברצונכם להקרין מצגת או סרטון במהלך האירוע – בדקו אם קיים באולם ובכמה יעלו. לא בכל אולם תמצאו זאת.
  • שעת סיום האירוע: תלויה במיקום האולם/גן וריחוקו ממרכזי מגורים. בדרך כלל הסיום הוא בחצות, בימי חמישי בשעה יותר מאוחרת. כדאי לתאם זאת מראש וכמובן, גם לתאם זאת עם התקליטן, הצלם ובעלי אטרקציות אם בכוונתכם לשכור.
  • זיקוקי די נור: אם בכוונתכם לשכור הפעלת זיקוקין בגן האירועים – יש לוודא עם האולם שזה אפשרי ולתאם זאת מראש.
  • דיילות לקבלת פנים: בדקו אם במסגרת המחיר אתם מקבלים גם דיילות, לקבל את פני האורחים ולמסור את מיקום הישיבה והמתנות לאורחים. במידה שלא – מהי תוספת המחיר.
  • דיילות בסיום האירוע: יש מי שמעדיפים לתת את מתנת הפרידה והמזכרת לאורחים על-ידי דיילות מהאולם דווקא בסיום האירוע. בדקו אם הן כלולות במחיר.
  • מאבטחים: לבדוק אם הם כלולים במחיר וכמה תצטרכו להוסיף, במידה שלא. חשוב לוודא שנשארים עד סוף האירוע.
  • שירותי חניה: לבדוק אם יש ואם הם כלולים במחיר וכמה תצטרכו להוסיף, במידה שלא.
  • אקו"ם: החוק קובע שבעל המקום חייב לשלם תמלוגים לאקו"ם בגין השמעת מוסיקה במקום. לפעמים מגלגלים את התשלום על בעלי האירוע ולפעמים על התקליטן (שמגלגל את התשלום על בעלי האירוע). חשוב לוודא שלא תהיה כפילות בתשלום.
  • דמי שרות: מקובל לשלם דמי שרות (טיפים) לצוות המלצרים / מגישים / ברמנים / מנהל אירוע / רב מלצרים. ישנם אולמות המכלילים זאת במחיר וישנם שלא. במידה שלא, כדאי לבדוק מה מקובל לשלם, לבדוק בבוא העת כמה אנשי צוות יהיו ולהכין להם מעטפות עם הכסף בהתאם.
  • תנאי תשלום: מאחר שישנם אולמות שדורשים סיום ההתחשבנות בערב החתונה, כדאי לסכם מראש שהתחשבנות סופית תעשה רק ימים אחדים לאחר החתונה (לאחר שהצ'קים של המתנות ייפרעו).
  • דמי ביטול: מה יהיו דמי הביטול אם חלילה תיאלצו לעשות זאת.
  • חדר חתן-כלה: לברר אם ישנו, מאיזו שעה הוא עומד לרשותכם ומה הוא מכיל (כך, למשל, אם יש שם ערכת עזרה ראשונה או שניה – לא תצטרכו להביא אתכם).
  • כספת לצ'קים: כדאי לבדוק אם קיימת.
  • עגלה למתנות: למרות שהבאת מתנות (ולא כסף) כמעט שלא קיימת בשנים האחרונות, ישנם בכל זאת אי-אלו אנשים שמביאים מתנה. כדאי לבקש עגלה או ארגז לאחסן בהם את המתנות במהלך הערב.
  • מעטפות להזמנות: מומלץ לקחת.
  • מפות הגעה: במידה שאתם מעדיפים מעטפות שלכם, או שאין מפות על המעטפות, כדאי לבדוק אם הם נותנים מפות הגעה, כדי לצרפם להזמנות. במידה שלא – מומלץ לבקש לפחות מפה אחת על מנת להעבירה לבית הדפוס של ההזמנות.
  • איש קשר: וודאו שאתם מקבלים איש קשר שיעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך ועד האירוע עצמו, כולל יום האירוע.
  • רשימה מסודרת: בבואכם לאולם או לכל ספק אחר, כדאי לבוא מוכנים, עם רשימת שאלות המעניינות אתכם.
    לנוחותכם, תוכלו להדפיס את
    טבלת ראשי הפרקים ולקחת אותה אתכם.
מידע זה מוגש כעוד שרות ללקוחות על ידי ביג בן מתנות לאורחים.
 



 
 

ביג בן מתנות, מתנות במיתוג אישי
ביג בן מתנות (Big ben Gifts) , מתנות במיתוג אישי | הדפסה על מוצרים | חולצות עם הדפסה לבר מצווה | חולצות מודפסות לחתונה ולמסיבת רווקים | מתנות לגני ילדים ולתלמידים | מתנות לתחילת שנת הלימודים | מתנות לסוף שנה | מתנות אישיות עם הדפסה | מתנות לחיילים / מחיילים | הדפסה על מגני הוקרה למפקדים ולחיילים | מתנות קטנות לחגים | מתנות קטנות לעובדים | הדפסה על מוצרים לרכב | מתנות לגננת ולסיעות, למורה ולצוות | מתנות לגני ילדים, צהרונים, פעוטונים, מעונות יום | מתנות לתלמידים | מתנות עם תמונות.
 
טלפון: 052-5852085 * פקס. 077-4600134 * אי-מייל: bigben.gifts@gmail.com
ביג בן הדפסות על מוצרים, ביג בן הדפסה על מתנות



[למעלה]
לייבסיטי - בניית אתרים