ביג בן מתנות במיתוג אישי | ביג בן הדפסה על מוצרים
טל. 052-5852085
(הודעות SMS או ווטסאפ אינן פעילות)
בין 7:00 ל- 17:00

כתובת מייל למשלוח תמונות, הקדשות והודעות:
 
bigben.gifts@gmail.com  

קישור לג'מבו מייל למשלוח קבצים גדולים


פקס 077-4600134
דואר: ת.ד. 3487 חולון 5813302


 
איך מזמינים?
1. עושים הזמנה על-פי ההנחיות בדף המוצר.
2. תמונה / תמונות (וכיתוב) שולחים במייל או בג'מבו מייל.
3. במייל חוזר תקבלו סקיצה גרפית לאישור.
4. רק לאחר אישור הסקיצה תתבקשו ליצור קשר טלפוני ולשלם. 
5. אמצעי תשלום (תשלום בכרטיס אשראי מתבצע בטלפון בלבד):
כל הדרכים לשלם לביג בן מתנות: ישראכרט, מסטר קארד,
6. לאחר קבלת התשלום אנו מדפיסים את המוצר עצמו.

דף הבית >> מידע למתחתנים >> ספקים ונותני שרות >> בחירת תקליטן לחתונה

בחירת תקליטן לחתונה (די ג'יי / DJ) 


החלק הארי בהצלחת מסיבת החתונה נמצא בידיהם של התקליטן או של הלהקה. הם אמונים על תכנית הבידור של החתונה ואף משמשים כמנחים של הערב ויש להם תפקיד חשוב בהבדל בין סתם חתונה לחתונה נפלאה.
 
 
אז איך בוחרים תקליטן (די ג'יי / D.J) לחתונה?
קודם כל, בקשו המלצות מחברים, משפחה, ספקים אחרים בחתונה וממי שרק אפשר.  תנסו להזכר גם באירועים שהייתם בהם. אתם זוכרים את התקליטן לטובה? אם כך, כנראה שהוא היה טוב וכדאי לבדוק אותו.
 
בחרו לכם 3-4 תקליטנים מועדפים והתחילו את הבדיקות:
  1.  החשוב ביותר הוא אם יש לכם כימיה עם התקליטן. יש? ממשיכים הלאה. אין? גם אם הוא קיבל המלצות חמות מכולם, לא לסגור איתו עסקה.
  2. האם הוא מקצועי, או שמא זהו עיסוק  צדדי שלו?
  3. מהי רמת השרות שלו, בטרם נסגרה העסקה? האם הוא סבלני כלפיכם? האם הוא מחזיר טלפונים בפרק זמן סביר?
אם התשובה חיובית ל- 3 הסעיפים הנ"ל, יש טעם להמשיך.  
 
אז מה שואלים בפגישת ההיכרות?
  1. האם התקליטן מרבה לדבר במהלך החתונה, להציג את השירים, לעודד את הקהל או שמא נותן למוסיקה לעשות את העבודה? אתם, כמובן, תבחרו את סגנון ההגשה המועדף עליכם.
  2. מהי שעת ההגעה ושעת הסיום המקובלים אצלו?
  3. מה המשמעות של חריגה מעבר לזמן הזה?
    האם זה כרוך בתוספת תשלום?
  4. מהם סגנונות המוסיקה שיש לו? האם יש לו רפרטואר מספיק מהסגנון האהוב עליכם?
  5. האם יסכים להוסיף שירים שאהובים עליכם, במידה שאין לו ברפרטואר הקיים?
  6. האם הוא משמיע שירים לפי בקשת הקהל? זו צריכה להיות החלטה שלכם אם זה אפשרי או לא.
  7. האם הוא יכול להמליץ לכם על שירי כניסה לחופה, שבירת הכוס וכדומה? המלצות שלו יתנו לכם כיוון לגבי המעורבות שלו, ההבנה שלו במוסיקה ובעיקר אם הוא מבין אתכם.
  8. האם אפשר לראות אותו בחתונה אחרת לפני החתימה על החוזה? אם הוא יתנגד, מכל סיבה שהיא, וינסה להציע לראות וידיאו, כדאי לחשוב פעמיים אם אתם רוצים אותו.
  9. האם אפשר לקבל המלצות מלקוחות קודמים שלו? אם יש לו סיבה לחשוש – הוא יתנגד (אלא אם זו עבודתו הראשונה כעצמאי. לא נורא אם יש לו ניסיון כשכיר).
  10. האם למילים של השירים יש משמעות בעיניו, או רק למנגינה? וההסבר: תקליטן בחתונה השמיע את השיר ''דמעות'' של אייל גולן, על אהובתו שנפטרה והוא מבכה אותה על קברה. שיר סלואו יפה ואהוב על הקהל, ללא ספק. אך האם הוא מתאים לחתונה? לא בטוח.
  11. האם התקליטן והצוות שלו מבוטחים בביטוח צד ג'?
  12. האם הוא מביא את מערכת ההגברה?
  13. האם יש לו גיבוי לכל הציוד?
  14. מה יקרה אם חלילה הוא יהיה חולה בחתונה? מי יחליף אותו? האם אפשר לקבל המלצות על המחליף (לא רק המלצות של התקליטן)?
  15. במידה שהחתונה מתקיימת באולם גדול או בגן אירועים, לוודא שקיימות 2 עמדות תקלוט והנחיה – אחת לחופה ואחת לרחבת הריקודים.
  16. האם הוא דואג גם לנושא התאורה / תאורן? לא תמיד יש צורך בכך ולפעמים זה תלוי בכם אם אתם רוצים להוסיף תאורה בנוסף על התאורה הסטנדרטית של האולם.
  17. מה כולל הסכום שהוא מבקש?
    - האם הסכום שהוא מבקש כולל מע"מ?
    - האם כולל תשלום בעבור מערכת ההגברה?
    - האם כולל תשלום
    התמלוגים לאקו"ם? יש חובה לשלם אגרה בסך 209 ש"ח, ישנם אולמות בהם האולם לוקח זאת על עצמו וישנם תקליטנים שעושים זאת. חשוב שלא תהיה כפילות. במידה שלא התקליטן ולא האולם מעבירים את התשלום לאקו"ם, עליכם לעשות זאת בעצמכם.
  18. האם תצטרכו לשלם על חריגה ספונטנית בשעות? ההסבר: אם סכמתם, למשל, שהחתונה תסתיים בשעה אחת, אבל הקהל לא מפסיק לרקוד ולשמוח והאולם מאפשר הארכה.
    אם כן, אל תסכימו לשלם, שכן זה מעיד על הצלחתו של התקליטן, וכמו שלא משלמים בהופעה על הדרן לאמן שחוזר שוב ושוב לבמה, כך גם לא משלמים תוספת לתקליטן שהצליח לסחוף את הקהל. זו הפרסומת הטובה ביותר בשבילו.
  19. במידה שאתם מביאים חברת הגברה נפרדת – האם הוא יוריד זאת מהמחיר שהוא מבקש?
  20. מהם תנאי התשלום? בשום פנים ואופן לא מומלץ לשלם את מלוא הסכום לפני החתונה. כמו עם כל הספקים: לשלם מקדמה, להצהרת כוונות, והיתרה רק לאחר החתונה.
  21. מה יקרה במידה שחלילה תיאלצו לבטל?
  22. האם יש עוד משהו שעליכם לדעת?
לנוחותכם, מצורפת טבלה עם ראשי פרקים לפגישה ראשונית עם התקליטן. תוכלו להדפיס אותה ולערוך מעקב והשוואות.
 
  
 
מה כדאי לבדוק?
כמה נקודות שכדאי לתת עליהן את הדעת, כאשר הולכים לראות את התקליטן בחתונה אחרת:
  •  הנראות והלבוש שלו ושל הצוות בחזית הקדמית.
  • האם התקליטן קשוב לקהל וזורם איתו?
  • האם הוא מדבר יותר מדי, או שמא פחות מדי, לטעמכם?
  • האם השירים שהוא משמיע הם מגוונים, או שמא שירים חוזרים על עצמם במהלך הערב?
  • האם הווליום גבוה מדי לטעמכם, או שמא נמוך מדי?
 
 
סיכום דברים לחתונה
כ- 3-4 שבועות לפני החתונה מומלץ להפגש שוב עם התקליטן ולסכם איתו את מהלך הערב.  
  •  דברו איתו על הז'אנר/ים המועדפ/ים עליכם, אך תנו לו יד חופשית לבחור את השירים בעצמו. תקליטן מקצועי כבר יודע מה הקהל אוהב.
  • בעת בחירת הז'אנר האהוב עליכם, מומלץ להתחשב גם בהעדפות של האורחים, עד כמה שידוע לכם.
  • במידה שישנם שירים מסויימים שאהובים עליכם במיוחד, זה הזמן לוודא שהוא כולל אותם ברפרטואר שלו.
  • הודיעו לו מהם השירים שבחרתם לכניסה לחופה, שבירת הכוס, סלואו ראשון (ושני).
  • העירו את הערותיכם לגבי התרשמותכם מהאירוע שבו נכחתם, במידה שיש כאלה.
  • העבירו לו את הדיסק, במידה שהכלה הקליטה ''ברכת כלה''.
  • מאחר שהתקליטן הוא בעצם גם מנחה הערב, תנו לו את לוח הזמנים, לאחר שתואם עם האולם / הרב המקדש ושאר הספקים. במידה והלו"ז עדיין לא מוכן, חשוב להעביר אותו לפני החתונה, שכן התקליטן יכול להוסיף לכם מניסיונו.
  • תנו לו את שמות ההורים להכרזה על כניסת ההורים / שמות אנשים שיעמדו איתכם בחופה / קוראי הברכות וכל מידע שצריך לעניין אותו.
  • במידה שנוסף לתקליטן יהיה גם זמר/ים אורח/ים בחתונה – לתת את השמות.
  • במידה שיש לכם בקשות מיוחדות להכרזה. לדוגמא: לאדם קרוב מאד עליכם יש יום הולדת באותו ערב ואתם רוצים להקדיש לו/לה שיר וברכה. או להבדיל אלפי הבדלות, אם חלילה לא עליכם תרצו להזכיר אדם קרוב שאיננו אתכם.
  • סכמו שעת הגעה ושעת סיום.
  • תנו לו את שם מנהל האירוע מטעמכם ומספר הטלפון שלו.
  • קחו ממנו שם וטלפון שם תקליטן גיבוי.
  • סכמו איתו ממי הוא מקבל הוראות / בקשות. מלבדכם, מומלץ שזה יהיה מנהל האירוע מטעמכם. במקומות מסויימים רב-המלצרים או מנהל האירוע של האולם מבקש ממנו לסיים את הערב. כדאי שכל בקשה כזו תיעשה באמצעות מנהל האירוע שלכם ובתיאום אתכם.
    במידה שלהורים יש בקשות מסויימות, בקשו מהם מראש שיעשו זאת דרך מנהל האירוע מטעמכם, אך כדי להמנע מסיטואציות לא נעימות עם ההורים, כדאי שהתקליטן ידע מי הם.
  • סכמו איתו אם זה בסדר מבחינתכם שיקבל בקשות להשמעת שירים מהקהל.
  • לא מומלץ לאפשר השמעת בקשות מיוחדות מהקהל, כדוגמת יום הולדת של מישהו בקהל. אחרי הכל, זה אירוע שלכם וכל תשומת הלב צריכה להתמקד בכם וברצונותיכם.
 
3-5 ימים לפני החתונה, מומלץ להתקשר לתקליטן ולסגור עניינים אחרונים, לעדכן לוח זמנים במידת הצורך ולוודא שהתאריך והשעה שסוכמו ביניכם רשומים אצלו.


מידע זה מוגש כעוד שרות ללקוחות על ידי ביג בן מתנות לאורחים.

Go Back  Print  Send Page


 
 

ביג בן מתנות, מתנות במיתוג אישי
ביג בן מתנות (Big ben Gifts) , מתנות במיתוג אישי | הדפסה על מוצרים | חולצות עם הדפסה לבר מצווה | חולצות מודפסות לחתונה ולמסיבת רווקים | מתנות לגני ילדים ולתלמידים | מתנות לתחילת שנת הלימודים | מתנות לסוף שנה | מתנות אישיות עם הדפסה | מתנות לחיילים / מחיילים | הדפסה על מגני הוקרה למפקדים ולחיילים | מתנות קטנות לחגים | מתנות קטנות לעובדים | הדפסה על מוצרים לרכב | מתנות לגננת ולסיעות, למורה ולצוות | מתנות לגני ילדים, צהרונים, פעוטונים, מעונות יום | מתנות לתלמידים | מתנות עם תמונות.
 
טלפון: 052-5852085 * פקס. 077-4600134 * אי-מייל: bigben.gifts@gmail.com
ביג בן הדפסות על מוצרים, ביג בן הדפסה על מתנות



[למעלה]
לייבסיטי - בניית אתרים